- Blev medlem
- 9 Mars 2009
- Meddelanden
- 1 762
- Mottagna reaktioner
- 1 904
- Poäng
- 1 217
Vi tar det via PM...Jag kan inte skriva PM då det står att det innehåller skräppost? Vad ska man göra? Är helt ny på detta!
Vi tar det via PM...Jag kan inte skriva PM då det står att det innehåller skräppost? Vad ska man göra? Är helt ny på detta!
Detta med ARN är lustigt, själva ARN verkar aldrig gå i linje med kunden när det kommer till spelbolag, dock verkar spelbolagen avbryta ett ARN ärende i steg 4 vilket gäller komma överens med kunden, vilket videoslots gjorde i ditt fall som jag förstått? Men med andra bolag när det går så långt till att ARN får göra ett beslut då går ARN i linje med spelbolaget.Nu har jag förlorat 2 ärenden genom ARN på kort tid. För mig är det fullständigt sinnessjukt, dock med reservation för att det möjligtvis finns kryphål. Det handlar uteslutande om Zimpler och Sirubetalningar och ärendet i sig gäller spel genom kredit. Surt som fasen alltså.
Ja precis, dock brukar vissa bolag vara väldigt måna om att följa rekommendationerna.Jag har fått ett beslut från ARN där dom gav mig rätt. Skulle få 50000kr av ett spelbolag men spelbolag vägrade så fick inget. Så ARN är skit tyvärr, är ju bara rekommendationer..
Är Gogo som ärendet gäller….Håller med dig @burton kring Comeon är inte värt det.
Leo Vegas likaså, men hört att vissa fått dock åter från GogoCasino, inget jag haft göra med dock.